Jz watersport

      

Vraag en antwoord



Hebben jullie ook een showroom?

Jazeker hebben wij een showroom .

in Elahuizen liggen bijna alle producten op voorraad daar kunt u ze eventueel komen bekijken. 


Wat is de levertijd?

 

als alle producten op voorraad zijn verzenden we het de eerst volgende werkdag.


Hoe kan ik retour sturen ?

Als een artikel niet naar uw wens is mag u deze retour sturen
via het formulier kan u uw aankoop retour melden.

Hoe bestel ik een aantal meter touw aan een stuk?


Heel simpel voer in uw winkelwagen het aantal in en wij zullen het in hele lengtes leveren dus 10x een meter is 10 meter totaal in een stuk 


Hoe kan ik betalen?


U mag zelf kiezen voor factuur of per Pay pal.

Bij het afhalen in Elahuizen kunt u pinnen of contant betalen.


Ik zou graag een offerte willen ontvangen?


Bij grote aantallen of hele projecten kunt u altijd contact met ons opnemen

om te kijken naar een passende oplossing. 



 Kan ik mijn bestelling wijzigen?


U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.


Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?


In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice.


Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?


Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL


Mijn vraag staat er niet tussen?


Staat uw vraag er niet tussen neet gerust contact op met de klantenservice